Modernizace zasáhla všechna odvětví, proto se nesetkáte s firmou, která by byla stále tradiční. Můžeme jako modernizaci brát to, že si do firmy můžete zavolat, sice tohle už není bráno jako moderní, protože je to zcela běžné, ale dříve jste museli chodit pěšky přímo na kamennou prodejnu a tam jste se případně mohli na nějaký ten dotaz zeptat, nebo jste mohli objednat přímo služby dané firmy. Dnes je to ale už normální, že si můžeme kamkoliv zavolat telefonem. Je to zkrátka velmi běžné, protože telefon používáme prakticky každý den, a tak nám ani nepřijde, že je to nějaká forma modernizace. Ano, je.
Toto se taky považuje za modernizaci. Mimo to si kromě telefonního čísla dané firmy můžete na stránkách zjistit opravdu cokoliv, otevírací dobu, nestane se vám tedy že přijedete někdy mimo, můžete také zjistit nabídku, protože byť se letáky roznášejí až k vám domů, na netu si můžete zjistit nabídku obchodu pro dané období, což je naprosto skvělé například pro lidi, kterým toto nechodí nebo nechtějí, aby jim zbytečný papír do schránky chodil. Je to tedy velmi dobrá věc, že tam vše můžeme najít. Samozřejmě to má své mouchy a nemůžeme vše brát zas tak růžově, ale je to i tak velmi fajn a není to nic hrozného.
Navíc informace na internetu najdeme od všech lidí stejně. Mimo to se víc a víc roznáší taková vychytávka od doby, kdy byla pandemie covidu. V té době jste si museli zavolat k doktorovi, abyste se předem objednali. Jenže lékařům takto volalo x lidí denně, tak si řekli, že to udělají jinak, ať nemusí brát celý den jen hovory a nemohli se tak věnovat své práci. Zařídili si takzvaný online rezervační systém, který měl právě zamezit tolik hovorů, protože lidé měli povinnost se objednat tam. Vybrali jste si přímo volný čas a mohli jste po potvrzení přijít. Samozřejmě toto nevyužívají pouze lékaři, ale všelijaké firmy, kde se musíte objednat na určitý čas. Je to fajn, protože je to z pohodlí domova.